Veelgestelde vragen

Bezorging

  1. Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?
  2. Bezorgen jullie ook in andere landen?
  3. Wat zijn de verzendkosten voor het buitenland?

Retourneren

  1. Kan ik mijn bestelling retourneren?
  2. Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Betaling

  1. Hoe kan ik betalen?
  2. Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?
  3. Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is?

Bestellen

  1. Hoe plaats ik een bestelling op Biokokosolie.nl?

Wat zijn de verzendkosten voor Nederland?

De verzendkosten voor Nederland zijn € 4,95.

Bezorgen jullie ook in andere landen?

Ja, in België en Duitsland. Voor andere landen neem contact met ons op.

Wat zijn de verzendkosten voor het buitenland?

De verzendkosten voor België en Duitsland zijn € 5,95.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Geen probleem. Stuur je bestelling terug naar ons en je krijgt het geldbedrag teruggestort. Het mag naar Biokokosolie.nl, Emmy Andriessestraat 325, 1087 LS te Amsterdam.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Ja, stuur een e-mail naar hallo@biokokosolie.nl en wij zullen je bestelling aanpassen.

Hoe weet ik zeker of mijn betaling gelukt is?

Na een succesvolle betaling wordt automatisch een bevestigingsmail verstuurd. Ontvang je de mail niet, dan is die waarschijnlijk in je ongewenste mail beland.

Hoe kan ik betalen?

Kies bij het afrekenen uit 4 verschillende betaalmethoden:

  • MasterCard/Visacard
  • iDEAL
  • PayPal
  • Bancontact

Vind je het niet prettig om online te betalen, kies dan voor de optie ‘afhalen op locatie’ en betaal je bestelling bij ons aan de deur met cash geld. Geef alleen van tevoren aan wanneer je langskomt zodat alles ingepakt en klaargezet kan worden.

Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?

Nee, wij rekenen geen extra kosten voor online betalen.

Hoe plaats ik een bestelling op Biokokosolie.nl?

Kies de gewenste producten en klik op de knop winkelmandje. Klik daarna op afrekenen en vul je gegevens in om de bestelling af te ronden.